آدرسکرمانشاه- سه راه 22بهمن- برج علم و فناوری-طبقه چهارم-واحد 418
تلفن تماس08338251249
پست الکترونیکinfo@kshnasr.ir

CCNA یک مدرک معتبر برای افرادی است که قصد فعالیت در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات (IT)، خصوصا کار با تجهیزات شرکت سیسکو را دارند. در این مطلب، به سوالات رایجی از قبیل «سیسکو چیست؟»، «مدرک سیسکو چیست؟»، «CCNA چیست؟»، «منابع CCNA چیست؟» «سرفصل‌های CCNA چیست؟» و سایر نکات و مسائل مربوط به CCNA پرداخته شده است. برای اطلاع از منابع متنی CCNA نیز می‌توان به مقاله «بهترین کتاب CCNA» مراجعه کرد. همچنین، آموزش نرم افزار Cisco Packet Tracer نیز در آماده‌سازی برای آزمون CCNA بسیار کاربرد دارد. اما، قبل از ورود به بحث CCNA، لازم است ارائه دهنده و خالق این مدرک، به عنوان برجسته‌ترین شرکت در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار شبکه،‌ معرفی شود.

سیسکو چیست ؟

اتحادیه کسب و کار سیسکو سیستم (.Cisco Systems Inc)‌ از شرکت‌های پیشتاز در زمینه شبکه‌های کامپیوتری است. شرکت سیسکو همواره به عنوان مشهورترین تولید کننده و فروشنده تجهیزات شبکه شناخته شده است. همچنین، این شرکت یک ارائه کننده نرم‌افزار و خدمات مربوط به آن است.

مدارک سیسکو چیست ؟

همان‌طور که گفته شد، فعالیت اصلی سیسکو در زمینه محصولات مسیریابی و سوئیچینگ است که برای مخابره داده‌ها، مکالمه‌های تلفنی و ویدئو از طریق شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته، دامنه فعالیت این شرکت بسیار گسترده‌تر است و سیسکو در سایر زمینه‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری نیز فعالیت دارد و محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعدد و متنوعی را در این خصوص، تولید و ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *